اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو جشن قهرمانی پرسپولیس پس از غلبه بر مس رفسنجان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فولاد و نساجی در لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) | اهوازی‌ها در لیگ ماندنی شدند جدول لیگ برتر ایران در پایان هفته سی‌ام و قهرمانی پرسپولیس نتیجه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌| قهرمان سرخ می‌پوشد! ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به مس رفسنجان توسط گولسیانی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| برد بی فایده ویدیو گل دوم استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) پخش زنده بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نمره ضعیف گوش شکسته‌ها در جام تختی پخش زنده بازی نساجی و فولاد لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جام در راه استادیوم آزادی + ویدئو
سرخط خبرها

مرندی: معروف سیاه شده بود و داشت سکته می‌کرد| در حق سعید اجحاف شد

  • کد خبر: ۷۷۶۸۴
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
مرندی: معروف سیاه شده بود و داشت سکته می‌کرد| در حق سعید اجحاف شد
لیبروی تیم ملی والیبال معتقد است مثل سعید معروف دیگر زاییده نمی‌شود و دیگر نمی‌آید.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، مهدی مرندی لیبروی تیم ملی والیبال درباره خداحافظی سعید معروف گفت: در حق سعید معروف اجحاف شده است؛ سعید اسطوره تکرار نشدنی والیبال ایران است. درست است که پستش پاسور بود، ولی ارزشمند‌ترین والیباست ایران است. مثل او دیگر زاییده نمی‌شود و دیگر نمی‌آید، ولی چه می‌شود گفت.
او درباره روز بازی با ژاپن نیز گفت: سعید طفل معصوم هم اینگونه از والیبال رفت. من از سال ۲۰۱۳ با سعید در اردو‌ها و تیم‌های مختلف بودم و باشگاهی با او بودم و او را تا الان اینگونه ندیده بودم. به رختکن کاری ندارم، حتی بعد از بازی شاید دوربین فقط آنجایی که سعید در حال گریه بود را نشان داد و قبل آن را نشان نداد که معروف چه عکس العمل‌هایی در سالن داشت و به امیر غفور گفتم که سعید الان سکته می‌کند اصلا نمی‌شد که جلوی او بروی، رنگش پریده و سیاه شده بود و واقعا وضعیت بدی داشت. نمی‌توان چیزی راجع اون گفت.
او در ادامه گفت: شاید خیلی از آدم‌ها از بیرون والیبال را می‌بینند و نفهمیدند که سعید آن لحظات چه کشید واقعا نمی‌توانم بگویم. فقط می‌گویند که سعید معروف آن لحظات گریه کرد و تمام شد و رفت، اما هیچ‌کس نمی‌توانست او را درک کند و من خیلی شنیدم این روز‌ها خودم هم می‌گویم به هم تیمی بودن با او افتخار می‌کنم و خداراشکر می‌کنم نه سال با او در تیم‌های مختلف بودم. با او درباره اینکه برمی‌گردد یا نه صحبت نکردم فقط می‌دانم که از ژاپن به آمریکا رفت.
مرندی درباره وضعیت خودش هم در تیم ملی گفت: آقای الکنو بعد از اینکه من را در لیگ ملت‌ها خط زد جلسه‌ای با من داشت و گفت دو لیبرو جوان دارم و می‌خواهم آن دو را با خودم ببرم و تست‌شان کنم و ببینم برای مسابقات لیگ ملت‌ها شرایط شان چطور است. به او گفتم یعنی فرصت برای من تمام شده است؟ گفت نه، اما یک درصد شانس داری. گفتم شما می‌گویید یک درصد؟ یعنی والیبال با یک درصد می‌شود؟ این صحبت‌ها را قبل از اعزام تیم به لیگ ملت‌های ایتالیا با من داشت. وسط لیگ ملت‌ها با من تماس گرفتند و گفتند برو و با تیم ملی جوانان تمریناتت را شروع کن که ما برگردیم شما را به عنوان لیبرو یا دریافت کننده چهارم برای المپیک می‌بریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->